Evgen Іза цього не може бути короткочасної втрати моменту? припустив, що на пару обертів робить на бідній суміші.
Amplifier Evgen Якщо завантаження форсунок близько 80% то пального не вистачає. Піднімати тиск пального або заміна форсунок на більш продуктивні... Форсунки з надто великою продуктивністю провокують нестабільний холостий. Кут впорскування тут взагалі ні до чого.
JHM Ні. Паливо назбирується перед клапаном, і втягується на такті впуску. Для кожного циліндру окремо.
JHM Якщо ми говоримо про спортивний, а особливо турбо-мотор, то 80% завантаження - це занадто малі форсунки. Вони не залишають резерву на нештатні ситуації. Щодо нестабільного ХХ - сучасні bosch 040 960cc достатньо добре працюють на 2.0 4цил.
Evgen якщо їсти 3 рази на день і припустимо, що з ранку не встигли повністю поїсти з того що не встигли доготувати і до обіду голодний але в обід поїмо і сніданок і частину обіду і залишимо на вечір, а ввечері вже їжі вистачить і не має сенсу тому що потік їжі вже стабільний.
Evgen Я поставив просте питання як налити паливо до закриття клапана з цим справляється навіть древній мотронік, у мене m60b40 і не потрібні форсунки 1000cc
Evgen JHM може додати на розгляд на наступні два роки, щоб можна було зробити збагачення по дроселю. то по датчику тиску воно спрацьовує коли вже пізно або коли взагалі не потрібно, наприклад в момент пуску. хоча датчик тиску стоїть за дросельною і відгук поганий. Падіння тиску це вже наслідок того що повітря вже залетіло без додаткового палива. за правильне упорскування дякую. можливо зможу повернути маленькі форсунки
JHM Evgen Збагачення по дроселю - це давно пройдений нами етап. Відголоски карбюраторної ери. Ваші здогадки, скажімо так, не повністю коректні.