Страница 12 из 12

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 14 апр 2017 06:04
Alexandrpan
Добрый день, пишу сюда т.к. не нашел подходящей темы.
Подскажите, у меня (судя по свечам) переливает 3 и 5 цилиндр, можно ли как-то ввести отрицательную коррекцию для них? Там где есть таблица коррекции по цилиндрам отрицательные значения не вводятся

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 14 апр 2017 09:45
jhm
Alexandrpan писал(а):Добрый день, пишу сюда т.к. не нашел подходящей темы.
Подскажите, у меня (судя по свечам) переливает 3 и 5 цилиндр, можно ли как-то ввести отрицательную коррекцию для них? Там где есть таблица коррекции по цилиндрам отрицательные значения не вводятся
введи положительную для остальных цилиндров

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 14 апр 2017 10:57
Alexandrpan
Я к такому решению и сам пришел, но тогда надо подстраивать общее наполнение (((
Хорошо бы добавить возможность корректировать как в минус так и в плюс, это и в дальнейшем поможет, сменил форсунку покатался, посмотрел, что свечу заливает уменьшил, или если слишком уж белая (бедная смесь) добавил

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 14 апр 2017 11:11
jhm
Alexandrpan писал(а):Я к такому решению и сам пришел, но тогда надо подстраивать общее наполнение (((
Хорошо бы добавить возможность корректировать как в минус так и в плюс, это и в дальнейшем поможет, сменил форсунку покатался, посмотрел, что свечу заливает уменьшил, или если слишком уж белая (бедная смесь) добавил
множитель подогнать и все

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 02 ноя 2019 12:52
Kleber
Доброго дня. можливо в когось є прошивка для автомобіля Ford (Escort 1.8i 16v EFI, Zetec, Mondeo 1.8i 16v Zetec, Focus 1.8i 16v Zetec) пробував налаштувати як описано вище не запускається, є щось подібне на запуск секунди на дві а далі глохне по фазі вприску виходить непонятна ситуація.

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 02 ноя 2019 16:16
jhm
Kleber писал(а):Доброго дня. можливо в когось є прошивка для автомобіля Ford (Escort 1.8i 16v EFI, Zetec, Mondeo 1.8i 16v Zetec, Focus 1.8i 16v Zetec) пробував налаштувати як описано вище не запускається, є щось подібне на запуск секунди на дві а далі глохне по фазі вприску виходить непонятна ситуація.
перші запуски потрібно робити у попарному режимі

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 02 ноя 2019 20:46
Kleber
jhm писал(а):
Kleber писал(а):Доброго дня. можливо в когось є прошивка для автомобіля Ford (Escort 1.8i 16v EFI, Zetec, Mondeo 1.8i 16v Zetec, Focus 1.8i 16v Zetec) пробував налаштувати як описано вище не запускається, є щось подібне на запуск секунди на дві а далі глохне по фазі вприску виходить непонятна ситуація.
перші запуски потрібно робити у попарному режимі
Добре почитавши про фазу вприску на просторах інтернету суть вловив що коли відкривається і вприскується. Виникло інше запитання в менеджері при спробі завести двигун на індикаторі фаз появляється синя індикація яка збиває мене з толку, я так розумію що двигун пробує завестися в П/П режимі, однак ідуть досить сильні простріли як в трубу так і в в впускний колектор, куди копати не знаю, чи може бути причина в ДПРВ індуктивного типу на впускному валі підключений на DNO :ny_tik: ?

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 03 ноя 2019 12:05
jhm
Фаза вприску не має вас хвилювати поки машина не поїде впевнено.
Дивіться аналізатор запалювання щоб зрозуміти що відбувається
Яка схема ДПКВ ДПРВ реалізована?

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 03 ноя 2019 23:25
Kleber
jhm писал(а):Фаза вприску не має вас хвилювати поки машина не поїде впевнено.
Дивіться аналізатор запалювання щоб зрозуміти що відбувається
Яка схема ДПКВ ДПРВ реалізована?
Підключав за схемою ДУИ-ДНО (ДПКВ UI+, UI-), (ДПРВ DNO+, VR-) форсунки (inj1-1, inj2-3, inj3-4, inj4-2).
Синхронізація ДПКВ іде від маховика який має 36 впадин з перемичками з шагом 10*, одна перемичка видалена для синхронізації.
ДПРВ на впускному валі один кулачок.

Re: Как настроить блок: практика

Добавлено: 04 ноя 2019 20:28
jhm
для такого варіанту прошивка має бути для 60-2/36-1