Для новичков

Общее обсуждение
Kleber
Сообщения: 39
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

Доброго дня, при автокалібровці карти наповнення по ШДК повинен бути відключений лямда контроль та в перехідних режимах збагачення та збіднення повинно бути 0?
Последний раз редактировалось Kleber 21 ноя 2021 22:25, всего редактировалось 1 раз.
Kleber
Сообщения: 39
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

І ще не зрозуміла ситуація, виставив ХХ по ШДК 14.7, тільки включаєш вентилятор салону суміш піднімається до 15.8-16.5 на ХХ?
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6333
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов
 

Сообщение jhm »

Kleber писал(а): 21 ноя 2021 17:36 І ще не зрозуміла ситуація, виставив ХХ по ШДК 14.7, тільки включаєш вентилятор салону суміш піднімається до 15.8-16.5 на ХХ?
треба дивитись лаг форсунки

якщо форсунка велика, то ще й нелінійність по часу вприску
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6333
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов
 

Сообщение jhm »

Kleber писал(а): 21 ноя 2021 15:23 Доброго дня, при автокалібровці карти наповнення по ШДК повинен бути відключений лямда контроль та в перехідних режимах збагачення та збіднення повинно бути 0?
навпаки, збагачення та збіднення має бути настроєно
Kleber
Сообщения: 39
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

jhm писал(а): 22 ноя 2021 00:21
Kleber писал(а): 21 ноя 2021 17:36 І ще не зрозуміла ситуація, виставив ХХ по ШДК 14.7, тільки включаєш вентилятор салону суміш піднімається до 15.8-16.5 на ХХ?
треба дивитись лаг форсунки

якщо форсунка велика, то ще й нелінійність по часу вприску
Добрий вечір, із наведених двох способів налаштування лагу форсунки не вдається точно виставити лаг, чи можна їздити на відносно виставленому лагу підігнавши суміш або картою наповнення або множителем? На форумі знайшов формулу по якій розрахував вийшло 0.54мс її взяв як еталон, форсунка Bosch 0280155503. Не знаю в чому прикол но при налаштуванні лагу перемиканням суміші лаг виходить 0.11мс. а при ПП/фаза 0,61
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6333
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов
 

Сообщение jhm »

Добрий вечір, із наведених двох способів налаштування лагу форсунки не вдається точно виставити лаг, чи можна їздити на відносно виставленому лагу підігнавши суміш або картою наповнення або множителем? На форумі знайшов формулу по якій розрахував вийшло 0.54мс її взяв як еталон, форсунка Bosch 0280155503. Не знаю в чому прикол но при налаштуванні лагу перемиканням суміші лаг виходить 0.11мс. а при ПП/фаза 0,61
Оскільки форсунка невелика, то беріть за основу перемикання пара/фаза.
Kleber
Сообщения: 39
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

jhm писал(а): 03 дек 2021 11:22
Добрий вечір, із наведених двох способів налаштування лагу форсунки не вдається точно виставити лаг, чи можна їздити на відносно виставленому лагу підігнавши суміш або картою наповнення або множителем? На форумі знайшов формулу по якій розрахував вийшло 0.54мс її взяв як еталон, форсунка Bosch 0280155503. Не знаю в чому прикол но при налаштуванні лагу перемиканням суміші лаг виходить 0.11мс. а при ПП/фаза 0,61
Оскільки форсунка невелика, то беріть за основу перемикання пара/фаза.
Так настроїв по ПП/фаза все добре дякую.
Ответить