Маю купу питань про можливість інсталяції Джетроніку на старий в6 шеві, це двигун славетного сімейства SBC (смолл блок шеві) але відрізняєтся від традиційних його представників декількома речами:
-мінус 2 циліндри (5-6 по firing order)
-наявність балансирного валу у розвалі,
-дурний моновприск.
З останнім є бажання боротись так як після припинення виробництва інжектору він почав коштувати більше 600 доларів в США + доставка + таможня.
Двигун має:
1) МАП сенсор,
2) ТПС сенсор,
3) Датчик температури повітря перед дроселем,
4) Датчик температури охолоджуючої рідини,
5) Датчик тиску масла,
6) Датчик детонації
7)О2 сенсор (два, перед і після каталізатору)
8) Датчик положення розподільчого валу,
9) Датчик положення колінчастого валу,
Про останні два детальніше, обидва трьохконтактні, датчик положення розподільчого валу схований у корпусі дістрібьютора, і має ось таку форму:
Десь 180 градусів шторка, 180 іі відсутність і ВМТ судячи за все першого циліндра - віконце.
Датчик положення колінчастого валу знаходиться спереду колінчастого валу, він також трьохконтактний, і його "шайба" має ось такий вигляд:
тобто маємо, 2 датчики хола.
також додаю схему файрінг ордеру цього в6
Цікавіть можливість встановлення Джетроніку, та можливі конфлікти з іншим обладнанням ( АКПП, кондіціонер, АБС).
С повагою,
Кузьменко Євген.