Вітаю! Є кілька запитань стосовно базового налаштування запалення:
Як виставити шків колінвала? Маю шків 60-2. та 8 циліндрів по мануалу https://invent-labs.com/ems/docs/uk/installation/diy_triggers.html виставляю "у позиції ВМТ 1 циліндра", датчик дивится прямісінько на 58й зуб. Виникає питання яка саме з ВМТ 1го циліндра з двох можливих? У закритті чи у відкритті клапанів?
Інше питання що виникає - що означає "До найближчої МТ = 11" з цього ж мануалу?
яким чином виставити штифт розпредвалу?
наскільки зрозумів - сигнал осцилограм розпредвалу має приблизно збігатися із сигналом колінвалу, в місці пропуску зубів і "чипляти" декілька зубців на початку і в кінці сигналу відповідно? поправте якщо помиляюсь.
яким чином виставити параметр "синхронізація з циліндра N"? Правильно я припускаю що цим параметром коригуєтеся невірне виставлення шківа колінвала?
як з осцилограм зрозуіміти що дпкв дпрв інвертовані або неінвертовані і відповідно встановити правильно?
в якому положенні правильно намалювати мітку коленвала для стробоскопа?
які параметри змінювати в програмі щоб точно налаштувати запалювання по стробоскопу до запуску, під час роботи, під навантаженням?
PS: Двигун в принципі запускається і робить, але тільки на 4х циліндрах з 8ми.
Конфігурація блока взята за основу з такого самого двигуна, що вже налаштований і робить нормально.