В мене двигун Ауді NF 2..3
Система запалювання старого типу, з звичайним трамблером з вакуумним та центробіжним регуляторами. Через некоректну роботу цих регуляторів, кут запалювання постійно гуляв в неправильних межах. Тому вирішив замінити на запалювання від інвент.
Для цього замінив свій трамблер на трамблер від двигуна aar, без вакуумного и центробіжного коректорів. На ньому двигун працює непогано без проблем, але звісно не мае коригувань на великих обертах.
Після цього увімкнув функцію керування запалюванням і вибрав запалювання vaz.
Двигун працює, але дуже погано.
Страбоскопом налаштувати 0-й кут дуже важко, тому що при включені тесту фіксований кут, оберти починають сильно плавати і мітка на стробоскопі також пригає. Але якщо навіть приблизно виставити 0-й кут, то всеодно двигун працює погано. На холостих більш менш не погано, але коли натиснути на газ, то двигун одразу захлинається і ідуть хлопки в випускну систему. Свічки запалювання стають чорні.
Якщо примусово змінювати кут в коммандере в + то нічого майже не змінюється.
Допомагає але не повністю, тільки якщо змінити в налаштуваннях запалювання, швидкість накопичення іскри. Міняю з 8мс на 2 мс, і з'являються високі оберти на газу але з пропусками запалювання, та починае гірше працювати хх, і катушка запалювання дуже сильно гріється.
Не можу зрозуміти що я роблю не так...?