Для новичков

Система управления двигателем Invent-EMS

Сообщение sandro » 12 май 2019, 00:24

deadliam писал(а):Всем привет.
Вопрос по холостым оборотам.
Когда двигатель прогрет уже очень хорошо (в основном воспроизводится проблема после активной поездки), после сброса газа холостые просаживаются сильно и чуть не глохнет двигатель.
То есть как будто клапан ХХ не успевает реагировать. Но по логам вроде успевает. Не могу понять в чем проблема.
Кто может помочь и глянуть логи, буду признателен


Знайшли причину такої поведінки.
При установці EMS, майстер виставляв мітку колінвала по стробоскопу. Для цього він вказав 0 в основній карті запалення, а таблицю для ХХ залишив як є. Таким чином всі кути біли зміщені на ~15 градусів пізніше. Покрутили трамблер в правильний бік, після чого стабілізувалася робота на холостих і машина почала нормально їхати.

По ходу налаштування блока виникло декілька питань, відповіді на які не знайшов в документації:
1. Що значить, коли шкала ДАД вся світиться червоним? Передув? Регулярно спостерігаю це при цільовому надуві 250 кПа і тиску ~246 кПа. При відтворенні лога підсвітки немає.
2. В яких одиницях вказуються параметри корекцій перехідних режимів (Длительность, Уровень, Коррекция по Т, мертвая зона)? Чи це просто коефіцієнти, які потрібно підбирати дослідним шляхом?
3. Блок v1.4 має один вхід для кнопки, але 2 опції в командері. В документації написано, що можна підключити 2 функції на один вхід, але не написано, як між ними перключатися.
4. Чи впливає вимкнена, але не очищена адаптація на суміш? Таке враження, що впливає і треба обов’язково очищати після вимкнення, якщо потрібно відкатати наповнення.
sandro
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован:
07 май 2019, 23:24
Откуда: Київ, Україна
Автомобиль: Golf GTI

Сообщение jhm » 13 май 2019, 10:19

1 - передув (параметры - защита)
2 - просто коефіцієнти
3 - один вхід, можна задати паралельно 2 функції
4 - впливає
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5718
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение sandro » 13 май 2019, 13:22

jhm писал(а):1 - передув (параметры - защита)
2 - просто коефіцієнти
3 - один вхід, можна задати паралельно 2 функції
4 - впливає


Дякую.
1 — в захисті стоїть 264 кПа, ДАД – 248. При цьому індикатор захисту двигуна по ДАД не світиться. Чому блок думає, що передув? Чи можливо реалізувати, щоб при відтворенні лога теж спрацьовувала підсвітка шкали? Це дозволить легко знаходити такі точки і розбиратися, що не так.
3 — тобто після натискання кнопки одразу змінюються 2 параметра (наприклад перемикається калібровка і відключається трекшен)?
sandro
 
Сообщений: 3
Зарегистрирован:
07 май 2019, 23:24
Откуда: Київ, Україна
Автомобиль: Golf GTI

Сообщение jhm » 13 май 2019, 19:20

1. індикатор спрацьовує трохи раніше ніж відсічка. Як спрацювала відсічка то індикатор вже не потрібний
2. якщо завантажити калібровки, то при перегляді лога буде підсвічувати теж
3. так
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5718
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Пред.

Вернуться в Invent EMS

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 2

cron