Для новичков

Система управления двигателем Invent-EMS

Сообщение jhm » 07 май 2018, 12:06

Viachyck писал(а):на рядному різниця між спалахами в циліндрах 180/360/540 градусів, а на V-подібному ні

в тому і проблема
треба знати точний кут між ВМТ (він не дорівнює куту між циліндрами через зміщені шийки колінвала)
якщо там біля 90гр, то можна запустити як 8цил мотор
якщо біля 120гр то як 6цил
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5538
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение Viachyck » 07 май 2018, 14:16

кут між шийками близько 60 градусів
Viachyck
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован:
07 май 2018, 01:10
Откуда: Київ
Автомобиль: Formula Student KPI

Сообщение jhm » 07 май 2018, 14:56

Viachyck писал(а):кут між шийками близько 60 градусів

потрібно знати кут по колінвалу між запалюванням у циліндрах
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5538
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение ARSI » 07 май 2018, 16:06

Почему нет. На ER-6 ВМТ1-0гр, ВМТ2-180, продувка1-360, продувка2-540. На вашем должно быть примерно так же - через 180 градусов. Это расположение цилиндров относительно центра +26 и -26 градусов.
ARSI
 
Сообщений: 54
Зарегистрирован:
02 мар 2016, 18:50
Откуда: Одесса
Автомобиль: FIAT

Сообщение jhm » 07 май 2018, 16:24

ARSI писал(а):Почему нет. На ER-6 ВМТ1-0гр, ВМТ2-180, продувка1-360, продувка2-540. На вашем должно быть примерно так же - через 180 градусов. Это расположение цилиндров относительно центра +26 и -26 градусов.

на V2 моторе цилиндры работают с неодинаковыми интервалами, не надо путать с рядным
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5538
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение Viachyck » 22 май 2018, 23:47

на моторі XL700V стоїть диск 11 зубів на колінчастому валу, рівномірно розподілених, і 3 на валу грм. Заміри показали, що між ВМТ 230 градусів повороту КВ, а між точками запалювання - 490 (+-1) градусів повороту КВ. Чи можна поставити Invent Labs на такий мотор, чи пробувати якісь інші аналоги?
Viachyck
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован:
07 май 2018, 01:10
Откуда: Київ
Автомобиль: Formula Student KPI

Сообщение jhm » 25 май 2018, 16:10

Viachyck писал(а):на моторі XL700V стоїть диск 11 зубів на колінчастому валу, рівномірно розподілених, і 3 на валу грм. Заміри показали, що між ВМТ 230 градусів повороту КВ, а між точками запалювання - 490 (+-1) градусів повороту КВ. Чи можна поставити Invent Labs на такий мотор, чи пробувати якісь інші аналоги?

230 між ВМТ - майже 240 - кратно 120 на 6цил моторі, тобто можна запустити його як 6цил і скоректувати кут в одному із циліндрів на 10 градусів
проблема із шківом 11зуб - якщо його замінити на парну кількість зубів то можна запустити, інакше буде помилки сипати
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5538
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение ALEKSANDR 303 » 26 май 2018, 14:34

парни нужна таблица уоз для двигателя AAD ХОТЯБЫ ОТ КОТОРОЙ МОЖНО НАЧАТЬ ХОТЯ БЫ ОТТАЛКИВАТСЯ
ALEKSANDR 303
 
Сообщений: 149
Зарегистрирован:
24 июн 2016, 14:53
Автомобиль: ауди

Сообщение jhm » 28 май 2018, 10:56

ALEKSANDR 303 писал(а):парни нужна таблица уоз для двигателя AAD ХОТЯБЫ ОТ КОТОРОЙ МОЖНО НАЧАТЬ ХОТЯ БЫ ОТТАЛКИВАТСЯ

отталкиваться можно от любой атмосферной карты, даже от ВАЗ (в интернете полно)
Аватар пользователя
jhm
 
Сообщений: 5538
Зарегистрирован:
05 авг 2011, 18:39
Откуда: Украина, Львов
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG

Сообщение ALEKSANDR 303 » 28 май 2018, 12:08

в интрукции сказано что бы сигнал дд был в районе 2.-2.5 вольта а у меня 1.5 максимум как только не крутил усиление в чем может быть дело
ALEKSANDR 303
 
Сообщений: 149
Зарегистрирован:
24 июн 2016, 14:53
Автомобиль: ауди

Пред.След.

Вернуться в Invent EMS

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2