Для новичков

Общее обсуждение
Kleber
Сообщения: 37
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

Доброго дня, при автокалібровці карти наповнення по ШДК повинен бути відключений лямда контроль та в перехідних режимах збагачення та збіднення повинно бути 0?
Последний раз редактировалось Kleber 21 ноя 2021 22:25, всего редактировалось 1 раз.
Kleber
Сообщения: 37
Зарегистрирован: 21 сен 2019 22:30
Автомобиль: .Ford Escort XR3i
 

Сообщение Kleber »

І ще не зрозуміла ситуація, виставив ХХ по ШДК 14.7, тільки включаєш вентилятор салону суміш піднімається до 15.8-16.5 на ХХ?
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6325
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов
 

Сообщение jhm »

Kleber писал(а): 21 ноя 2021 17:36 І ще не зрозуміла ситуація, виставив ХХ по ШДК 14.7, тільки включаєш вентилятор салону суміш піднімається до 15.8-16.5 на ХХ?
треба дивитись лаг форсунки

якщо форсунка велика, то ще й нелінійність по часу вприску
Аватара пользователя
jhm
Сообщения: 6325
Зарегистрирован: 05 авг 2011 18:39
Автомобиль: Lexus RX300 EMS-2 LPG
Откуда: Украина, Львов
 

Сообщение jhm »

Kleber писал(а): 21 ноя 2021 15:23 Доброго дня, при автокалібровці карти наповнення по ШДК повинен бути відключений лямда контроль та в перехідних режимах збагачення та збіднення повинно бути 0?
навпаки, збагачення та збіднення має бути настроєно
Ответить